Consumenten worden blootgesteld aan zo’n 7.000 boodschappen per dag. Door die overvloed aan communicatie zijn wij ervan overtuigd dat er meer en meer behoefte is aan relevantie. Met gerichte personalisatie kan je je klant écht raken.
In die wereld vol met snelle tweets en vluchtige e-mails geloven wij in de kracht van papier als onderdeel van je communicatiemix. Met de juiste boodschap naar de juiste persoon. Dat maximaliseert de ROI en bespaart papier, inkt en verspreidingskosten. Da’s dus twee keer winst.
Wij helpen marketeers en hun bureaus bij de stap van massacommunicatie naar gepersonaliseerde communicatie. We maken het technisch mogelijk om Printed Direct Mailings volledig te personaliseren, onder meer op basis van interesses en aankoopgedrag van elke individuele klant.
Dit doen we door het volgen van een vijf stappenplan. Op die manier kun je snel beginnen, zelfs als je nu nog geen klantendata hebt. Nieuwsgierig? We komen graag bij je langs om een aantal cases te presenteren en het stappenplan toe te lichten.
Bel of mail mij gerust.
Patrick van der Borden
patrick@curious-you.nl
0627071571
CuriousYou vertegenwoordigt Symeta in Nederland. Symeta is onderdeel van Colruyt Group, de grootste retailgroep van België. Waarden als, innovatie, dienstbaarheid en vakmanschap zit bij Symeta in de genen. Elke dag staan bijna 200 medewerkers klaar om je projecten te doen slagen.