Als je denkt dat dit een blog wordt met weer een mening over V&D, hoe het anders, beter had gemoeten. Dan kun je beter stoppen met lezen. Nee, geen retail goeroe met “goed bedoelde” adviezen, alhoewel na meer dan mijn halve leven bij V&D te hebben doorgebracht, ik misschien wel recht van spreken heb. Of misschien ook wel niet… Soms is het zoals het is. En is het tijd voor nieuwe andere dingen, zoals je eigen droom najagen.
Een eigen onderneming, hoe stoer is dat. Als young start up (ahum 😉 ) ben ik samen met Philo Hermans anderhalf jaar geleden begonnen met CuriousYou. We geloven in onverwachte verbindingen. Tussen mensen en merken, tussen cultuur en commercie, tussen strategische keuzes en creatieve vondsten. Maar bovenal bezielen, prikkelen en voegen we waarde toe met onze in-company trainingen en workshops. Want wie nieuwsgierig is kijkt verder, stelt prikkelende vragen en vindt verrassende antwoorden.
En om de cirkel rond te maken doen we dit vooral voor retailers. Want eens een retail hart, altijd een retail hart.
Natuurlijk hoop ik dat V&D de antwoorden vindt waardoor het weer een mooi succesvol bedrijf kan worden, een merk waar we allemaal trots op zijn. En waar de medewerkers met energie en passie aan het werk zijn. Blijf nieuwsgierig, blijf op zoek naar antwoorden, en wil je nieuwe energie op doen, dan is de koffie bij ons warm en de deur staat open.
Heel veel succes. Ik geniet van onze onderneming en volg mijn hart.
Linda Eriksen
www.curious-you.nl